perjantai 30. marraskuuta 2012

Perjantai-iltaa

Ekaksi asuntokuvapostausten tilanne: edellisestä asunnosta sellaista ei tulekaan. Olisin sen muuten toteuttanut, mutta en ehtinyt kuvata asuntoa ennenku tajusin, että se kämppä oli täynnä muuttolaatikoita ja ne muuttolaatikot ois kertonu liikaa meiän henkilöllisyyksistä, joten siksi nou. Ja en halunnu kuvata tyhjääkään asuntoa, se olis ollu ankeaa. Tää uus asunto on vielä täynnä purettavaa ja nyt viikonloppuna koitetaan saada asiat sille mallille, että jo kenties tän wlopun aikana voisin jakaa teillekki asti kuvia. Niin kivaa täällä mun mielestä on. :)

Mutta en kyllä vieläkään käsitä, että tänään on perjantai! Viikko on hujahtanu liian nopeesti. Kävin luovuttamassa vuokraemännälle sen asunnon avaimetkin. Se tuntuu kyllä niin hyvältä, nyt on yks asia vähemmän murehdittavaa. Siivoukset ja reissut siihen suuntaan on alta pois ja nyt vaan ootellaan vuokratakuita takasin.

Tänään mulla alko myös virallisesti mammaloma. Ei kyllä tunnu yhtään siltä. Tai ehkä hitusen. Kävin tänään koululla ja tuntu jotenki juhlalliselta ku opinto-ohjaajan kanssa tarkistettiin mun kurssikertymä ja ilmotettiin mut kevään yo-kirjotuksiin. Jäljellä olis vielä historia ja äidinkieli. Matikan aion kirjottaa ylimääräsenä ens syksynä, mutta sen kertailua en kyllä aio alkaa murehtia nyt yhtä aikaa historian kanssa.

Koululta pyrähdin kirjastolle. Mä oon aina viihtyny pääkirjastolla. Siellä tulee vaan aina joku outo mukava fiilis. Kolme romaania tarttu mukaan, ehkä ehdin niitä lukea tai sitten en. :D Saatan mainita niistä täällä ja antaa suosituksia, jos tuntuu, että siihen on aihetta. Oon aina ollu hirvee lukutoukka, mutta viime aikoina ei oo kyllä tullu avattua ensimmäistäkään kirjaa (viimeks oon lukenu Rosa Liksomin Finlandia-voittajan ja  Marguerite Yourcenarin Tulet joskus ööö puol vuotta sitten? En laske tähän Kauko Röyhkän kirjoja tai Vareksia.. Ne on semmosta hömppää, jota joskus kulutan Keijon porukoitten luona). Mutta aattelin, että hemmottelen itteäni hyvillä kirjoilla nyt ku jään osittain kotiin kerta koululla tarvii käydä vähemmän.

Mulla kutkuttaa tää ilta. Luvassa on jotain niin erilaista. Aiotaan mennä meiän kaveripariskunnan luokse saunomaan ja istumaan iltaa, meitä on siellä sitte kolme pariskuntaa yhteensä. Tuntuu jotenki hassulta, ku ei me koskaan tehä mitään tämmöstä. :D Mutta ootan ihan hyvillä mielin iltaa, koska sinne on tulossa vaan kivoja ihmisiä. Ja jatkoilemaan mennään yhteen pieneen baariin, jolla on tänä iltana avajaiset. Siellä ei oo mitään ohjelmaa tms. luvassa, ei mulla jaksais ehkä huvittaakaan seurata mitään esityksiä ellei kyseessä ois joku oikeesti hyvä bändi.

Nyt vaan oottelen Keijoa töistä ja laiskottelen. :) Ehkä alotan jonku niistä kirjoista. Lepposaa siis. Oon tosi hyvillä mielin ja aattelin ehottaa, että käytäs jossain syömässä ennenku lähetään kylästelemään. Tai ehkä ollaan romanttisia vasta huomenna. ;--) Rakastan sitä miestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti