lauantai 17. marraskuuta 2012

"Lepiä"

Sitä on meiän lauantai! Tai mulla eilinenki oli. Keijo oli työkaverinsa tupareissa ja mä olin koiran kans kotosalla. Oli hassua: en ees uskonu, että Keijo ei ollu kotona. Koko aika tuntu siltä, että se on vaan menny jo eeltä nukkumaan. Ite sitte meninki puol kymmeneltä jo unille ja puoli kahelta Keijo soitti mut hakemaan. Ainiin! Ja soitin porukoille illalla ni vähänkö tunsin itteni tylsäksi ja raskaana olevaksi, ku niillä oli siellä pari mun kaveria kylässä.

Tänään ollaan vaan juotu kahvia, käyty henkkamaukalla shoppailemassa ja pesin Keijolle Volvon renkaat. Ja ilman kompromisseja! Keijo meinaan käy mun kanssa ihan mielellään H&M:llä. Viimeks se jakso ettiä itelleenki jotain ja jokusen paidan ostiki. Tällä kertaa etittiin vaan mulle uudet kotiverkkarit, jotka löyty vielä ihan normaalien ihmisten osastolta. :D En oo oikeestaan ostanu ees juuri mammavaatteita, mutta eihän tässä enää kauaa ois aikaakaan semmosille. Poikkeuksena nyt löysin semmosen kivan, lyhyen simppelin mekon itelleni mammaosastolta. Ja se oli Keijon valkkaama - ja punanen! Ja vastavuorosesti mun mielestä on kivaa pestä renkaita/vanteita. Keijo vaan pyöriskeli ku käytiin sen työpaikan hallilla. Ja mä sain huvittaa meitä molempia pukeutumalla ihan ylisuuriin ja -pitkiin työhaalareihin ja mun vaaleenpunasiin kumppareihin.

Nyt tässä kohtapuoliin lähetään saunomaan Keijon entisen tupakaverin ja sen tyttöystävän luokse. Ens perjantainapa päästään jo omaan saunaan.. Oijoi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti