keskiviikko 28. marraskuuta 2012

ÄPKL

Eilen oli siis jo kolmas kasvukontrolli äitipolilla. Sattu tosi mukava lääkäri ja joku opiskelija mun kohdalle tällä kertaa. Höpöteltiin kuulumiset ja nyt on sitte varattuna mulle aika Von Willebrand -tekijän kartotusverikokeisiin. Jännittää se verikoe, mutta toisaalta musta pitää muutenki ottaa niin monta verikoetta, joita oon vältelly, että hyvä vaan, että saadaan kaikki tutkittua nyt kerralla.

Ja kerranki sain kuulla, että kaikki on hyvin. Ei tullu semmosta fiilistä, että oltas hakemalla haettu jotain vikaa niinku mun neuvolan tädin kanssa aina on ollu. Viime neuvolassahan mulle naristiin, että sf-mitta ois kasvanu liikaa. Mutta tämä eilinen lääkäripä vesitti ne neuvolan hömpötykset. Lapsi on kuulemma kasvanu oikein nätisti ja tasasesti "omalla käyrällään". Se lääkäri ei keksiny mitään, mistä pitäs olla huolissaan.

Tää on mulle niin uutta! Mun th:han on aina halunnu huolestuttaa mua narisemalla jo siitäki, jos verenpaine ei ookaan ollu koholla tai rauta-arvot ei ookaan tippunu. Se on uskotellu, että kyllä siellä joku mättää ennemmin tai myöhemmin.

Arki on ollu nyt hullun kiireistä ja siks täällä blogissaki on ollu hiljasempaa. Viime perjantaista lähtien päivät on kulunu silleen, että oikeestaan heräämisestä siihen hetkeen ku oon taas saanu pään illalla tyynyyn ni on koko ajan tienny kyllä just eikä melkein, mitä tehdä. Perjantaina pakkailua ja laatikoitten viemistä uudelle asunnolle, lauantaina yhet ristiäiset ja huonekalujen muuttamista ja sen jälkeen ollaan vielä haettu kaikkea pienempää tavaraa ja nyt parina päivänä oon käyny siivoilemassa vanhalla asunnolla jo. Tänään sain sen projektin aika hyvälle mallille. Huomenna siivoan vielä loppuun ja Keijo tyhjentää häkkivaraston. Niin ja tietenki laatikoitten purkamista uudella asunnolla ja verhojen, pesukoneen ynnä muun asentelua...

En ois ehtiny tätäkään postausta toteuttaa, jos en ois jääny valvomaan. Mutta koitan kirjotella jo toivottavasti huomenna uutta päivitystä. Asiaa ois niin paljon.

Btw, tänään tuli 34 viikkoa täyteen, enää kuus viikkoa laskettuun aikaan! Hurjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti