maanantai 18. maaliskuuta 2013

Tänään ne tuli!

Ovelta kuului napakkaa koputusta. Mietin, että kuka tähän aikaan on meille tulossa ilmottelematta ku eihän Keijokaan oo kotona. Tietenki olin sängyn pohjalla imetyshommissa. Ei auttanu ku tukka pystyssä kömpiä ovelle, onneks kerranki olin täysissä pukeissa..

Siellä oli postin lähetti! Olin ihan ymmällään ennenku tajusin, että ne kengäthän sillä on kainalossa mulle tuotavana. :D Tälle päivälle niitä oottelinki, mutta luulin, että oisin joutunu lähipostista ne noutamaan. Boohoo:lle pisteet tästä.


Tilasin Boohoo.comista kyseiset kengät noin puoltoista viikkoa sitte. Keksin koko nettikaupan siitä tv-mainoksesta. Siellä on valtavasti edullisia kenkiä ja vaatteita ja noh.. kaikkea kivaa. :D Ilmaset toimitukset Eurooppaan kaikista euroin maksettavista tilauksista ja Verified by Visa. Mun heikkous. :D Palauttaminen on ihan omakustanteista ja siks jännitti, että miten niitten mitotus vastaa mun käsityksiä.

Tilasin kengät koossa 41/8 ja sain ilahtua! Istuu aivan loistavasti! Mittasin koron omakätisesti, koska sitä ei ollu ilmotettu siellä sivuilla niinku niitten kengissä ei muutenkaan: 9 senttiä, mutta siitä huolimatta tuntuu jalassa siltä, että näillä jaksais kävellä koko päivän. Oon tosi hyvilläni koko hommasta.

 
Alun perin hintaa oli 45e, nyt alennuksessa 15e. Ennen olin semmonen nirsoilija, että ku näin kaupassa silmää miellyttävät kengät niin hinta oli lähes poikkeuksetta sadan ja kahensadan euron välistä tai sitten just mun koko puuttu tai oli loppunu. Jos kävelisin kenkäkauppaan tänä päivänä niin tilanne ois ihan sama edelleen. Sehän nettikaupoissa onki hienoa, että pystyy silmäilemään koko valikoimaa yhellä kertaa ja kokojen saatavuuden tietää heti. Ei tarvi tämmösen bigfootinkaan tuskastua. ;)
 
Aivan varmasti tuun tilaamaan boohoo:sta kenkiä jatkossaki, jos se on kerta näin näppärää, varsinki nyt ku ei tarvi arpoa sen koon kanssa.
 
Oottelen Keijoa salilta ja tän illan huipennus mahtaa seurata Keijoa: päätettiin, että tänään on pandapäivä eli haetaan kiinalaista mr Pandasta. Mun mielestä niitten kiinalainen on paljon autenttisempaa ku Rovaniemen muissa kiinalaisissa tai oikeestaan en oo käyny muutaku siinä Valtakadun paikassa tän lisäksi. Ja mun "ex-anoppi" on kiinalainen, Kiinassa melkein ikänsä asunu naikkonen, jonka pöperöitä söin sillon joskus enemmänki. Mun käsitys autenttisesta kiinalaisesta perustuu sen kokkailuihin.
 
 
Tässä viellä mamman unipupu <3 (Sattumalta tossa bodyssa on pandan pää, mutta Lily on sensuroinu sen kätösillään)
 
 

 

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi kengät! Melkein tekis mieli itelläki laittaa tilausta meneen, mut ehkäpä sovitan ensin nuita sun kenkiä niin osaa oikeen koon tilata! :) Ja voi että Lilian on jo kasvanu mahottomasti viime näkemästä. En malta oottaa et nään teijät! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin meidän kesken toi kuva on vieläpä vanha. Mun pikkuvauva on venähtäny ihan tooosi pitkäksi. Vaan mitäpä muutakaan vois oottaa näillä geeneillä. :D

      Poista