sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Hui, mikä mut saa taas valvomaan? No muutto! Oon niin innoissani, että en oo saanu unta. Oon vaan pakkaillu kaikkea, mitä ilmanki pärjää. Perjantainahan me vasta muutetaan.

Tiensä laatikoihin on löytäny jo suurin osa liinavaatteista, pleikkari, kirjahyllyn kirjat, dvd:t, kaikki verhot, vauvan kamppeet ja noin puolet astioista.. Meillä on ihan käsittämättömän paljon astioita. Mulla meni reilu pari tuntia, että sain edes tuon ekan satsin pakattua ja siitä puuttu vielä mm. kaikki meiän arkiset astiat ja aterimet, pannut ja kattilat, leikkuulaudat, keittiöveitset... Tästä listasta sais varmaan oman kappaleensa. :D

Mulla on jonkulainen tunneside osaan nuista astioista, esimerkiksi mun äidin vanhempien kihlajaislahjaksi saamiin hopeaisiin kermakkoon, sokerikkoon ja kakkulapioon. Mutta oon miettiny, että pitäis lahjottaa vaikka pikkusiskolle osa veitsistä ja muusta tarpeellisesta, koska en halua niitten jäävän varastoonkaan ja meillä ei tuu olemaan jatkossa tilaa kaikelle. Ainiin, kaikki meiän shottilasit on jossain teillä tietämättömillä, ehkä ne löytyy vielä. Silleen hassu juttu, ku muuten kaikki lasit portviinilaseja myöten on tallessa (ja pakattu jo ;)).

Yks jännä juttu, jonka huomasin kans, on että kuinka paljon sitä tuommosella syntymättömälläki ressukalla voi olla jo omaa tavaraa. Ei olla oikeestaan ite hankittu juuri mitään, kaikki on vaan kertyny sukulaisilta. Mutta aattelin myöhemmin kirjottaa tästä aiheesta kuvallisen postauksen ihan erikseen. Osa kuvistaki oottelee jo koneella. :)

Kauheen materialistista puhetta.. Mutta sitähän tää muuttaminen aina taitaa olla. Kiva saada hypistellä kaikki komeroitten peränurkatki läpi ja aion kyllä olla nyt vaan raaka ja heittää kaiken hölmön pois.. Niinku esim. lehdet, joita ei tulla koskaan lukemaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti