tiistai 21. toukokuuta 2013

Yllätyyyys.!

Lilianin eka hammas katto mua silmästä silmään tänään. Juuri niin. Mun päivän verran yli 5kk vanha nuori vauva. Oon kyllä huomannu, että se on alkanu kuolaamaan, mutta se alko niihin aikoihin ku alotettiin soseitten maistelu niin luulin, että se oiski liittyny siihen. Tänään Lili oli vähän itkunen, koska sillä oli kuuma ja väsy.

Rohkaistuin käsienpesun kautta tutkailemaan Lilianin pieniä pehmeitä ikeniä. En ois kyllä ikinä uskonu, että mun mielestä jonku IKENET voi olla niin kauniit. :D Tää äitiys tekee kyllä ihmisestä ihan pöljän. Pikku hammas siellä oli. Ei se näkyny vielä kokonaan, mutta se oli osittain puskenu jo läpi. Eikä pupunen oo kyllä nostanu asiasta mitään draamaa.

ps. Joku näppärä saattaa huomata, että mulla on jääny tää valvominen vähän päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti