maanantai 29. lokakuuta 2012

Kuulumisia

Olipas erilainen viikonloppu! Oltiin nyt ihan kotosalla, tavallisestihan meidän viikonloput vierähtää joko mun tai Keijon porukoitten luona. Eräs Keijon lapsuuden ystävä oli meillä. Hän oli mennyt hankkimaan itselleen Saksasta auton ja Keijo asensi tuohon autoon nyt lisälämmittimen ja tulihan se auto pestyä ja vahattuakin kunnolla.

Oon jotenki tosi vanhanaikanen miesten suhteen. Arvostan Keijossa tosi paljon sitä, että se osaa laittaa autoja ja tehä remonttia. Ja oon tosi ylpeä siitä, että Keijolta aina pyydetäänki apua kaikissa autohommissa ja se fiksailee aina omanki autonsa ite. Siinä kyllä säästää pitkän pennin. Ja Keijo mielellään ottaa mutki mukaan noihin hommiin ja jaksaa kärsivällisesti selittää mulle, miten jotkut asiat toimii. Kerranki meillä oli mettäkoneen turbo levällään olohuoneen lattialla ku Keijo kerto mulle sen toimintaperiaatteista. :D

Mutta tapahtu nyt viikonloppuna muutaki: perjantaina joku naisihminen kävi tässä kattomassa tätä asuntoa ja ilmeisesti nyt aikooki tähän muuttaa meiän jälkeen. En kyllä ihmettele yhtään, koska tässä on edullinen vuokra ja tää on aika viihtyisä ja tilava asunto. Plussaa on ehottomasti se, että linja-autot kulkee tosta ihan alaovelta aina puolen tunnin välein joka suuntaan. Mutta kiva, että kävi ku tuli siivottua kunnolla ja nyt täällä on het paljon kivempi asua itekki. :D Parit leipomukset tekasin jostain yhtäkkisestä innostuksesta ja kestitsin nuita ukkeleita. Mun mielestä on ihan kivaa aina välillä saada vieraita.

Ainiin, koitettiin tuossa ottaa mahakuvaa edes testiksi, miten se onnistuis ilman luonnonvaloa.. Eihän siitä mitään tullu! Kuvaajassa ei ollu mitään vikaa, vaan kuvattavassa. Ei saatu ensimmäistäkään kuvaa ku mulla ahisti niin paljon. Täytyy yrittää uudestaan jonain toisena päivänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti