maanantai 29. lokakuuta 2012

Yön- ja aamunviettoa

Hui koko yö on vierähtänyt ilman silmällistäkään unta. Ei sillä, että olisin ees yrittäny. Eka kertaa eläissäni vierailin blogilista -sivustolla ja löysin sieltä kaikkea jännittävää. Noh, jopa sellasiaki blogeja, joitten yhtäjaksoseen lukemiseen saatto kulua pariki tuntia!

Ihmeellisintä tässä on se, että ei vieläkään väsytä yhtään. Oon nimittäin nyt jo jokusen viikon ollu kuoleman väsyny: oon nukkunu melkein kahen ihmisen yöunien verran per vuorokausi ja silti ollu ihan sippi. Pakko kai sen on johtua tästä raskaudesta. Raskaana oleminen on vaan - no, raskasta. :D

Oon siis nukkunu yöt, käyny koulussa (jos oon heränny) ja tullu takas kotia ja nukkunu vielä monta tuntia päivälläki. Ihan hulluutta. Olis jo ihanaa jäädä kotia ja vaan olla ja nukkua ja rakentaa pesää. :D

Keittelin tuossa aamukahvit, joita nyt innolla hörpin väsytystä ootellessa. Kouluki alkais vasta puol yheltätoista ja tänään illalla meillä on eka perhevalmennuskerta. Pitäs vielä soittaa neuvolalle ja tarkastaa, että olihan se nyt siellä, missä sen kuvittelenki olevan. Sen perhevalmennuksen siis. Neuvolahan on kyllä tuossa muutaman sadan metrin päässä.




Tällaista musaa on nyt soitossa. Oon jotenki hirveen tykästyny tuohon Ronyaan, vaikka aiemmin kritisoin sitä siitä, ettei se saanu tiuhempaan uutta musiikkia ulos. Mutta viimenen niitti, joka vakuutti mut tuon ihmisen suhteen oli se ku huomasin sen todella osaavan laulaa ihan livenäki.



Heli Kajo on toinen minut "käännyttäny" laulaja. Tykkäsin hirveesti Iholla -sarjasta sillon ku se vielä tuli, mutta silti ollaan Keijon kans oltu sitä mieltä, että Heli on nyt niin paljon pinnalla vaan ko. sarjan takia. Tästä biisistä oon kuitenki alkanu tykkäillä, muita en oikeestaan ookaan kuunnellu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti