perjantai 11. lokakuuta 2013

Äidit on ihania

Omani erityisesti. Viime Ivalon reissulla mun kädet oli niin kuivat ilmastosta ja jatkuvasta käsienpesusta johtuen, että ne halkeili ja siksi niihin sattuki koko ajan. Äiskä tunnisti tilanteen ja lahjotti mulle käsirasvansa ku totes, että mulla on selkeesti enemmän semmoselle tarvetta. 


Tää L'occitanen kulttikäsirasva ei oo turhaan ylistetty. Parin päivän jälkeen mun kädet on taas normaalikuosissa. Ja niinku kuvasta näkyy niin on tuota tuubia puristeltuki. Riittosaa se on silti ja siinä on semmonen hauska mummola-tuoksu. :D 

Nyt syksyn tullen poltan kynttilöitä päivittäin, joten olin aivan liekeissä itekin ku äiskä anto meille vielä mukaan nää Elloksen 'ilmanen tilaajalahja' -lyhdyt. Tuohon ikkunalaudalle ne sopii mun mielestä oikein sievästi. 


Nää on mun viikkoa eniten ilahduttaneet (Lillin lisäksi) artikkelit niin siksi tahdoin ne täällä ihmisten kanssa jakaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti