torstai 22. elokuuta 2013

Reissussa oltu taas..

Täällä on taas vietetty blogilaiskaa elämää. Tultiin oikeestaan noin 24h sitte Lillin kanssa kotia. Tekastiin semmonen kuuden päivän extemporee reissu porukoitten luokse, koska siellä oli sukujuhlat, jotka olin alkujaan kokonaan unohtanu. Voi, että mä oon lahopää. :D

Viime torstaina puhuin äiskän kanssa puhelimessa ja se muistutti mua niistä juhlista niin tottakai sitte hypättiin autoon heti seuraavana päivänä. Sukua oli kasaantunu kaikkialta Suomesta ja Ruotsistaki jonkun verran. Pitihän meiän mennä ku en oo aikoihin kaikkia tavannu ja ens kerran ku semmonen mahollisuus tarjoutuu niin kuka tietää, miten iso Lilliki on jo sillon..

Reissussa tapahtu jotain erikoisjännittävää: Lilli oli eka kertaa yökylässä. Hoitopaikkana oli mun hyvät ystävät, jotka on samalla mun ja Keijon kummitytön vanhemmat. Niitten vajaa 3-vuotias oli sanonu Lilliä siskoksi. <3

Hyvin kai niillä oli menny ja miksei olis.. Isän vanhemmathan haukku mut tästä asiasta alimpaan helvettiin ja sanoivat mm., että oon täysin vastuuntunnoton ja lapsi itekkin. No joo, onhan se toki hurjaa viedä lapsi yöksi hoitoon kerran 8ssa kuukaudessa. Veikkaampa, että Lilli on aika paljon keskivertoa harvemmin ollu hoidossa aikasemminki, vaikka sillon kyseessä on ollu aina joku pari tuntia. Syyt on ollu joko mun kirjotukset tai mun ja Keijon harvat treffit luonnon helmassa, kahesti ihan ravintolassa. Että huhheijaa...

No reissussa tapahtu semmostaki, että Lillin aikasemmin lievä flunssa ylty niin kovaksi, että piti TK:ssa käydä. Siellä se sai jotain lääkitystä, jonka se hengitti semmosen pikkuruisen hengitysmaskin kautta. Sen jälkeen tytöllä kunto ollu mitä mainioin, eikä lämpökään oo enää noussu.

Eikä siinä vielä kaikki vaan tänään meni sitte toinen autoista kaupaksi. Nyt koitetaan pärjätä jotenki yhellä, kunnes löytyy uus tilalle. Joku varmaan on silleen, että voi nyt hyvää päivää, mutta meiltä päin kulkee max. kaks kertaa päivässä linja-autot ja aina semmosiin meille irrelevantteihin aikoihin. Matkaa lähimpään kauppaan tulee ehkä 4,5-5km (Siwa), neuvolaan ja isommille kaupoille ehkä 6km eli vähän liikaa. Lilli kun ei oo koskaan hirveesti viihtyny vaunuissa ja on nyt vähän flunssanenki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti