tiistai 17. heinäkuuta 2012

Väriä!

Voooi mun piti jo viime viikolla kirjotella ku viime maanantaina ostin uudet kengät, melko värikkäätkin vielä. Yksi elintärkeä piuha on kuitenki ollu kadoksissa ni en oo aikasemmin saanu kuvia koneelle. Tässäpä nämä minun silmääni kovasti hivelleet kengät:



Alunperin käytiin vaan etsimässä mun kaverille Heidille kenkiä paikallisen kenkäkaupan muuttoloppuunmyynnistä, mutta meillepä kävi niin, että Heidi lähti tyhjin käsin ja minä heräteostoksineni. Maksoin näistä tosin vaan 22,45e, kun ne sattu olemaan puoleen hintaan siellä. Eivät ole minkään merkkiset, SoWhat lukee kyljessä turkoosein brodeerauksin. Huomatkaa myös meidän kaunis laminaattilattia. :D

Oon muutenki innostunu väreistä, oon ostellu viime aikoina aina silloin tällöin kynsilakkoja - nekin ostokset tulee yleensä hetken mielijohteesta tyyliin: "Onpas sulonen oranssi, tämä ei voi jäädä tänne kaupan hyllyyn.." Voisin tässä ahkerasti lakkailla kynsiä ja laittaa sitte kuvia näistä em. lakoista. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti