maanantai 9. heinäkuuta 2012

Kaapista ulos

Tässä on eletty pitkää blogihiljaisuutta, ja nyt ajan kuluttua päätin kertoa sellaisia uutisia, että mulla on VAUVA MAHASSA. Ehkä jonku mielestä se ei oo pätevä syy olla postailematta tänne vaikka jostain ihan muusta, mutta mä en oo pystyny. On ollu ihan semmonen olo, että ku tämä masukki nyt kuitenki täyttää niin ison osan mun ajatuksista, niin en halua enkä voi valehella itelleni ja "tekasta" kuulumisia.

Myöhemmin kirjoittelen varmasti enemmän mun ajatuksia tästäki asiasta, nyt en huonolta voinniltani viitti viettää aikaa koneella. Tässä kuitenki kuvia meiän niskapoimu-ultrasta   =)


 Semmonen venkula :)




Tältä näitten kuvien kuulus kuulemma näyttää.. No, tämän venkulan kanssa meni reilu puol tuntia, että saatiin näinki hyvä kuva.


Mun mielestä näyttää tässä ihan joltain extra terrestrialilta tai joltain pavulta.




Että tällaista, öitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti