lauantai 15. kesäkuuta 2013

Korres all over - yes please!

Yleensä oon tosi pihi, mutta läheisiäni haluan hemmotella. Äiskälle tilasin sillon äitienpäiväksi Korresin suihkugeelin ja vartalomaidon, koska se jos kuka ansaitsee hemmottelua. Viime Ivalon reissulla kokeilin niitä itteeni ja koukutuin heti niin kovasti, että piti tilata omat ku kotiin pääsin.


Ikävä kyllä sitä samaa Basil&Lemon -tuoksua ei enää saanu feelunique:sta, joten tilasin citrus -tuoksulla. Tietenki aattelin, että ne ois yhtä ihanan raikkaan tuoksusia, mutta mulla tulee siitä hajusta mieleen joku miesten suihkugeeli. :D Ei se iholla niin paha oo sitte jälkikäteen ku mitä käytettäessä.

Aion silti käyttää putelini loppuun, koska ominaisuuksiltaan aivan loistotuote kyseessä. Ainoa miinuspuoli on tosiaan se tuoksu. Ennen en uskonu vartalomaitoihin, mutta tää toimii: iho jää ihan siloseksi jo ekan käyttökerran jälkeen. Mulla oli aikasemmin ihan korppukuiva iho ja se imi rasvaa ihan hulluna. Toi vm tulee riittämään vielä pitkään senki takia, ettei sitä tarvi käyttää päivittäin vaan se lopputulos kestää jopa viikon! Ja kosteelle iholle levitettynä sitä ei tietenkään niin paljoo kulukaan, joten ne eurot tuli käytettyä hyvin.

Samalla intouduin tilamaan myös ton shampoon, vaikken yleensä osta arvokkaita shampoita. Syynä on se, että imetys on saanu mun hiukset putoomaan päästä. Ja avuliaana Lilli repii omakätisesti loput, jotka ei oo vielä ehtiny pudota maahan asti. Valehtelematta mun hiuksia löytyy lattialta enemmän ku koiran karvoja. Aattelin, että noista riisiproteiineista ois apua, koska tässä hiusasiassa vastustaa myös kunnan vesijohtoverkko.

Havahduin siihen faktaan ku elelin sen puoltoista viikkoa porukoitten luona ja niillä vesi tulee omasta kaivosta. Mun vaalea pehkoki kirkastu heti ja alko vaatia asumuseroa Rovaniemestä. Se kun ei kuulu vaihtoehtojen joukkoon ni päädyin sitten tohon Korresin shampooseen. Sen toimivuudesta en vielä osaa sanoa, koska istun tässä nyt kosteilla hiuksilla ekan kokeilukerran jäljiltä.

Normirasvoina joita lotraan on yleensä jotain Dermosilia, koska Keijon äiti tilailee niitä ja nyt viimeks sain tän kesäversion, jota ei käsittääkseni enää myydä. Muistan tän vastan tuoksun varmaan aina, koska lotrasin sitä mun vauvamasulle vielä viime kesänä.


Tällaista. Olis hauska kuulla minkä aiheista asiaa ihmiset haluaa kuulla. Toistaseks oon rönsyilly aiheitten puolesta vähän kaikenlaista - mitä nyt millonki on omassa elämässä ollu ajankohtasta. Eli aika rehellinen läpileikkaus tää blogi on ollu meiän perheen arjesta, vaikka tietenki on aika paljon sellastaki, jota oon jättäny kertomatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti